fredag 17. august 2012

Først vil jeg få takke dere for alle hyggelige kommentarer her :) Jeg setter pris på hver eneste en!

I dag skal jeg overlevere gave til lille Vetle som ble født for litt siden. Og da måtte jeg bare svinge meg rundt å lage et kort som ønsker ham velkommen til verden!


Barnevogn-stemplet er ett av mine favoritter når det gjelder kort til babyer! 
Motivet er selvfølgelig fargelagt med Copic og jeg har brukt
disse fargene:

 B 20 (laget selv) B21 og 23
E50, 51, 53 og 55

Ser at bildet er litt skjevt, men jeg rekker dessverre ikke å ta nye bilder nå.

God helg - krysser fingre for at været holder seg bra!!

4 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Hei
Skjønner godt at dette er et favoritt stempel, nydelig er det. Og kortet ble bare så flott.
Klem Gunn :)

Strikkelene sa...

Åh så lekkert. Har samme stemplet - ubrukt (!!), men du gir meg super inspirasjon til å benytte meg av det.

Så flott med den diesen som ramme!

Ha en strålende dag.

Klem fra Alta

Jill sa...

Nydelig kort Siv og så flott dekorert :) Vakre farger og et herlig stempel!
Ha en riktig så fin helg :)
Klemmer

Line A sa...

Herlig kort, Siv..
Gleder meg til du kommer nordover.. men vi sees kanskje på messa først?