tirsdag 27. november 2012

CMN utfordring #27

Hei :)
Utrolig så fort november fyker avsted! Ikke mange dagene før det er desember, årets siste måned. I dag har det kommet et lite dryss med snø her, og jeg håper det vil komme mere de neste dagene. Det blir så mye lysere og renere da :)
I dag er det ny utfordring hos CMN, og dette er mitt DT-bidrag. Temaet for utfordring #27 er "Anything Goes" Jeg har valgt å lage et julekort, har ennå endel å lage før det er klart for utsendelse...

Motivet her er fra Sweet Pea Stamps, og det er et motiv jeg er veldig glad i! Det er selvfølgelig fargelagt med Copic!
Dette er fargene jeg har brukt:
Hud: E0000, 000, 00, 93
Hår: E59, 57, 55, 53
Kjole: E04, 07, 19, T5
Jakke: YG 91, 93, 95, 97
Brunt: E50, 51, 53, 55, 57
AtYou Spica Glitterpenner
Aleenes true Snow
Og papirer fra Riddersholm

Håper dere alle får en fin uke!!!

6 kommentarer:

Scrappellen sa...

Åååh..dette motiver er en av mine favoritter også, siv, og du har fargelagt henne såå nyydelig♥!! Motivet heter "franceska" og jeg lagde noen kort med henne da jeg var DT for Sweet Pea, men nå må hun "frem fra Glemselen", mener jeg!!:))
Ha en fortsatt flott uke, kjære Siv!

Klem, Ellen

Trine sa...

Nydelig Siv:) Ja, rett og slett vakkert!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine:)

Veronica sa...

Nydelig kort, Siv! Digger motivet ditt, synes SweetPea har så mye fint:) Må kanskje finne fram mine når jeg bare er ferdig med julekortene;)
Klem, veronica

Kjersti sa...

For et nydelig julekort Siv, så lekre farger på papirene - og motivet matcher perfekt!
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Kjersti:)

Sissel sa...

Flott julekort, nydelig motiv.
Klem Sissel

Åsa aká Scraphorse sa...

Fantastiskt vackert! Underbart färglagt motiv!

Nu blir jag li.ite sugen på dom där glitterpennorna.... ;)

Stora kramar!