tirsdag 21. mai 2013

Magnolia i gult

På CopicMarker Norge har designteamet denne gang lekt seg med samme motiv, men ulike farger. Jeg fikk tildelt fargen gul. Ta en till på CMN bloggen for å se de andres bidrag! Kortet ble laget ferdig for en god stund siden - er nok ikke lurt av meg, for jeg glemte å legge det ut på CMN. Egner meg nok best til å være ute litt i siste liten :)

Dette er fargene jeg har brukt:
hud: E000, 00, 11, 93
Hår. E51, 53, 57
Gult: Y21, 23, 26
Lilla: RV91, 93, 95, 99

Ellers er det papirer fra Pion, blomster, swirl, osteklut, halvperler, blonde og"glidelås"



4 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk nydelig kort Siv❤❤Nydelige farger❤Nå inspirerte du meg til å bruke gult 😊
Klem fra Anne

Susy sa...

Så otroligt fint!

KRAM SUSY

Tove sa...

Herlig kort i flotte farger :) Stor klem:)

Åsa aká Scraphorse sa...

Underbart vackert!!

Härlig färgkombination med det lila och guldgula. <3

Stora kramar!