tirsdag 24. september 2013

COPIC MARKER NORGE 2 ÅR - BLOGG-HOPP

Hei alle Copic-venner!

Copic Marker Norge har akkurat fyllt to år, og feirer ved å lage en blogg-hopp for dere! Håper dere har lyst til å delta :)
Design-teamet vårt har alle laget et bidrag som de viser fram på sin egen blogg.
Her er mitt bidrag til bursdagsfeiringen:

 Motivet er fra Make it Crafty, og var utrolig gøy å fargelegge!!

Her har jeg brukt disse Copic fargene:
Hud: E000, 00, 11, 93
Hår: E50, 51, 53, 35, 57, 59
Rosa: R81, 83, 85, 89
Lilla (kjole): V20, 22, 25, 28
Hansker: V000, R81, 83
Fjær: YG0000, 01, 03, 05

Papir fra Maya Design.



Og.....hva er en blogg-hopp uten premier? Null og nix, så selvfølgelig har vi flotte premier:

Hovedpremien er fra COPIC:
10 valgfrie Copic Sketch, en pakke PCP-papir, 4 AtYouSpica-glitterpenner og litt ekstra "stæsj".

I tillegg har hvert av medlemmene i DT sin egen premie, bilde av den finner du på den enkeltes blogg.

Premien fra meg er denne:

 Stempel fra LaLaLand, Maske, Prima Shabby Chic Treasure, blonde, Charme, blomster og billetter

Har du lyst til å vinne noe av dette?
Da må du gjøre følgende:

1. Være eller bli  følger av CopicMarkerNorges blogg.
2. Kopier bildet av hovedpremien og legg den inn i din sidebar med link tilbake til CMN
3. Besøk alle bloggene til DT og legg igjen en kommentar, listen følger under her.
4. Gå tilbake til CMN-bloggen og legg igjen en kommentar på blogg-hopp innlegget.

Her er listen du følger:

Det hadde vært hyggelig om du ble følger av hver enkelt sin blogg, men det er ikke noe krav!

Så sett igang og HOPP!!

Klem fra Siv

31 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Wow, Siv, dette var et knallstilig kort og for et motiv. Tror det havner hos meg også etter hvert. Flott premie du har også.
Klem Gunn 😀

Blankina sa...

Congratulations on the first 2 years of the blog..thanks for the chance to win these pretty goodies..The team had made fantastic cards..Your masked lady card is very pretty too,
Hugs Blankina

Maritha sa...

Åhhh vilket fint kort!! Ni är så flinka med era Copics ni tjejer i CMN. Härligt inspirerande HOP!! =)
Vilket fint extrapris du har lagt till...håller tummarna håååårt =)

Kram kram

Magda sa...

What a special creation Siv.
I don't know how you did it, but the mask looks like a real one. Great coloring!!
The little bicycle in your package looks very nice!
Wish you a nice week
Magda

Anonym sa...

Gratulerer med 2-års bursdag❤️❤️
Dette kortet var bare helt fantastisk❤️❤️
Stor klem fra Anne

Sandra sa...

Fantastisk stämpel och underbar färgläggning!!
jättehärligt kort! :)

Ha det så gott!

Unknown sa...

Utruleg flott :) Kult med 3D effekten :)

Gratulera med 2 årsdag til CMN :)

Kos med blogghopp...då hopper eg vidare :)

Klem, Tine

Anne- Elisabeth sa...

Gratulerer med Copic Norge sin 2 års dag, det er en kjmpe flott blogg som jeg besøker mye, Bloggen din er lekker og kortet var nydelig med lekre detaljer og nydelig fargelegging. Ønsker deg en flott dag. Klem Anne-Elisabeth

Anne Lise sa...

Fantastisk kort! Masse fine detaljer og perfekt fargelagt.

Lene sa...

Så stilig kort. Morsomt med 3D maska. Herlig fargelegging.Ser frem til høre fra deg snart;) Håper du har en flott kveld. Klem, Lene

Elizabeth sa...

Kjempefint kort, Siv. Morsomt motiv, og lekkert fargevalg. Tror jeg må prøve meg på noen flere MiC motiver, du inspirerer som alltid! God klem fra Elizabeth

Linda sa...

For et nydelig fargelagt hår!!!Blir helt stum av beundring...skjønner godt du er instruktør♥
Fantastisk flott kort du har laget, og FOR en nydelig premie du har♥

Gratulerer med 2 år, da har jeg hoppet meg ferdig♥

Klem fra Lindamor

Ea Christiansen sa...

Super lækkert kort. Er vild med glitteret på masken.
Knuz
Ea

Anita Lise sa...

Gratulerer med 2-årsdagen! Nydelig kort du har laget. Nå hopper jeg videre... klem Anita :)

Anonym sa...

Love the image, beautifully coloured and created
Hugs julie P

Kirsten sa...

Nydelig kort på alle måter, og utrolig fint fargelagt.
Gleder meg til å følge deg....:-)
Ønsker deg en fin dag!

Klem Kirsten :-)

Rozzan sa...

Superläckert kort!! Du är så duktig och inspirerar mig i massor! Tack :) Gillar färgerna och färgläggningen mycket:) Har nu hoppat runt hos er alla duktiga tjejer.
Kram kram

Lena sa...

Grattis till 2-årsdagen av bloggen!!

Superfint kort!! Härligt målat och tjusiga detaljer..

tack för chansen att vinna och delta i er "blogghop"..

Kram Lena

Jorunn sa...

Stilig motiv og så flott oppsett :)
Klem, Jorunn

Karin og Torill sa...

Såååå kuuult kort, og flott premie du har :)
Nydelig fargelagt.
Karin

Jeanette sa...

Herlig kort, Siv. For ei flott dame, og maskeradeball det er vel noe for deg også??!
Nydelig blog-hop dere har, og nå har jeg hoppet rundt til alle dere i dt og så mye lekkert dere har laget alle sammen! Gratulerer så mye med 2-årsdagen. :) Blir vel 20 år til minst!
Ha en flott høst, kanskje vi sees helt plutselig.
Klem Jeanette :)

Sissel sa...

Gratulerer med 2-årsdagen :)
Nydelig kort med lekkert motiv.
Klem Sissel

Berina RGA sa...

wat a lovely card you have made!! beautiful colors and perfct embellishments :) loved it!!
-Berina

Githe sa...

Lekkert kort :)

Synnøve sa...

For et supernydelig kort du har laget og premien er jo bare til å drømme om :)))) Tusen takk for sjansen til å vinne og for all inspirasjonen dere deler!!
klem

Tina sa...

Så stilig kort! Likte godt 3D effekten med de teaterbrillene :-) Det fikk jeg også lyst til å prøve! Utrolig flink du er til å fargelegge, håret var jo bare helt rått!!

Kristin sa...

Kjempeflott kort! Stilig stempel og veldig fin fargelegging!:)

Eva J sa...

Fantastiskt kort och färgläggning är jättefin, snygga detaljer och papper.
Så mycket fin inspiration jag fått på denna bloghop, härligt!
Kram Eva / Eviebee

Anne sa...

Aldeles nydelig, og veldig morsomt med 3D-effekten på brillene :-) Også så flott hår!

Jeg koser meg veldig med blogghopen, så masse lekkert å se hos alle, og nå følger jeg alle også :-)

Gratulerer så mye med CMN sin toårsdag, og tusen takk for muligheten til å vinne flotte premier!

Fortsatt riktig god helg!

Klem :-)

Gittans Pysselsida sa...

så mycket fint....
// Inga

Torun sa...

Utrolig stilig kort! Har vært inne og besøjt bloggen din mange ganger, og denne gangen har jeg lagt meg til som følger, så er jeg sikker på at jeg ikke går glipp av noe! Takk for super inspirasjon og gratulere med to årsdagen!