fredag 27. juni 2014

En søtnos

For leeenge siden MÅTTE jeg ha disse søte små alvene fra MoManning. De ble printet ut, lagt pent sammen med alle andre motiv som er klare til fargelegging - og der har de vel egentlig hatt det nokså bra, det er jo et blandet selskap der :) 
I går fikk jeg igjen øye på dette, og da bare ropte det på meg - og her er resultatet:

Det er ikke tekst på dette kortet, da jeg ikke vet hvem som skal få det ennå. Det er ofte jeg lager kort uten noen spesiell i tankene. Tar da å legger litt av papiret ned i cellofan konvolutten jeg oppbevarer kortet i, og stempler på en passende tekst når jeg trenger det.

Disse Copic-fargene har jeg brukt:

Hud: E000, 00, 21, 11, 93
Hår: E25, 21, Y21,  20
Rosa: R81, 83,85, 89
Vinger: R0000, 000

Pluss grønn stilk og gult til blomst.
Papirene er fra Maja Design.

Ha en strålende helg :)

Klem fra Siv

Ingen kommentarer: