fredag 6. juni 2014

WeeStamps - en favoritt

Det hører med til sjeldenhetene at jeg har noe nytt å vise to dager på rad..men i dag har jeg det.

Min favoritt for tiden er stempler fra WeeStamps, disse utrolig søte motivene.
Her er et av de siste jeg har kjøpt:

Her har jeg brukt papir (MayaDesign) fra den rikholdige samlingen min - håper den krymper litt snart.

Er jo selvfølgelig fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud, E000, 00, 11, 04, 93
Hår: E60, 53, 57
Rosa: RV00, 52, 55
Grå: N1, 2, 3, 4

Ønsker de som titter inn hit en fantastisk flott pinse!

Klem fra Siv

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhh så utrolig nydelig kort Siv❤️❤️
God pinse til deg❤️❤️
Klem fra Anne

Faye Wynn-Jones sa...

What a beautiful card. I could just sit and look... x

Helga sa...

Zauberhafte Karte perfekt coloriert !
Adorable card - perfect colouring
LG Helga