onsdag 5. november 2014

Snowflake Marci

Snowflake Marci er et av mine yndlings-stempler! 
Ja, jeg vet jeg har skrevet det om andre stempler også,  og det er sant hver gang jeg skriver det!! Noen stempler blir man aldri lei - de kan varieres i det uendelige, de er morsomme å fargelegge og, ja - de bare ER yndlings-stempler :)


 Så var det fargene, de ble rammet av den beryktede kaffekoppen som veltet; så det blir etter hukommelsen:
hud: E000, 00, 21, 11, 93
Kjole: R22, 24, 27, 29, T5
Gul: YR21, 23, 24


Dette oppsettet på kort har jeg brukt flere ganger i år, men med forskjellige farger og pynt, blir kortene også ulike. Så vær ikke redd for å bruke et design/ en skisse du liker - det blir et nytt kort hver gang :)

Her er det brukt dies fra LaLaland Crafts og MemoryBox. Tekststempel er fra Norsk Stempelblad.

Ha en fin dag der ute :)

Klem fra Siv

Ingen kommentarer: