mandag 23. februar 2015

Wee-stemps

I dag har jeg laget et kort med motiv fra Wee-Stamps. Motivet heter "Hopeful", og er nytt i samlingen min :)

Det hender ofte t kortene jeg lager ikke er til noen spesiell anledning. 
Da velger jeg å ikke sette på tekst, men legger litt restepapir inne i kortet - da er det bare å stemple på passende tekst når jeg trenger et kort.

Her har jeg brukt disse fargene:
Hud: E000, 00, 21, 11, 13, 93
Hår: E 51, 53, 57
Bukse: E41, 42, 43,44
Bluse/blomster: RV91, 93, 95, 99 
(RV99 kranglet plutselig på siste strøk, men...jeg lar det stå til)

Ha en fin mandag!

Klem fra Siv

1 kommentar:

Nina sa...

Så nydelig kort:)
Tusen takk for fint kurs tidligere i måneden, har ikke fått øve meg ennå så det må bli kanskje litt brått med kurs på tirsdag, men håper i tilfelle det kommer en annen anledning.
Fant endelig tilbake til bloggen din så nå skal jeg følge med og bli inspirert:)

Klem Nina:)