mandag 18. juli 2016

Sommerkort med SOG

Hei :)

Alle har vel opplevd at man har en veldig god ide når det gjelder motivet til kortet man har planlagt - men så blir det ikke helt hva man hadde tenkt....
Det hadde jeg på dette! Jeg så for meg en lys, lett sommerhimmel med dunlette skyer. En ordentlig drømmedag! 
Men hva skjedde? Jo, da jeg var ferdig hadde det trukket opp til skikkelig tordenvær på himmelen, den var mørk og tung - og da sitter ingen på en stubbe og nyter dagen! 
Så hva gjorde jeg da? Hadde ikke tid eller lyst til å kaste hele motivet (som jeg ofte pleier gjøre når jeg ikke er helt fornøyd) 
Jeg fant fram saksen, vi er ganske flinke med saksen vi som er papirgale! Klippet uværet vekk, brukte et sommerlig papir i bakgrunnen, og VIPS så var det en nydelig dag igjen :)


Motivet er fra Some Odd Girl, det heter "Woodsy Mae"

Det er selvfølgelig fargelagt med Copic, i disse fargene:

hud: E000, 00, 21, 11, 13, 93
hår: Y21, E30, 31, 35, 37
Bukse: E41, 42, 43, 44, 47
Turkis: BG10, 11, 53, 57
Rosa: RV 91, 93, 95
Trestamme: E30, 39, W6
Gressbakke: YG03, 06, 17, 63, 67

Nyt sommeren du også!

Klem fra Siv

1 kommentar:

ruth..chen;-)) sa...

was für ein wundervolles kärtlein....allerliebst gelungen, liebe siv....
viele liebe grüsse aus berlin-germany...
ruth..chen;-))